Wednesday, January 13, 2010

Dutch Dare #62 Een schone lei...

Welkom terug op ons oude vertrouwde plekkie! Vanaf nu worden hier de Dutch Dares gepost, eenmaal per maand en 1 maal per maand een schets, die houden we er als vanouds lekker in!

En zo vers in het nieuwe jaar, met een heel nieuw jaar voor de boeg, waarin van alles mogelijk is, leek het ons heel toepasselijk om de volgende Dutch Dare te lanceren....

"Een schone lei"

En natuurlijk kun je dit weer net zo breed interpreteren als je wilt, een frisse start, een pril begin, een moment waarop je realiseert waar je nu staat en waar je wilt staan en misschien wel een nieuwe weg inslaat.
Zet een link onder de comments waar we jouw creatie geïnspireerd door DD#62 kunnen bekijken of voeg het toe op aan onze gallery op flickr ! Wil je meedoen met deze Dutch Dare dan is de deadline hiervoor maandag 1 februari. Uit de creaties kiezen we één layout of project en de maker ervan nodigen we uit als gastdesigner voor de Dutch Dare van maart!

Onze gastdesigner deze keer is Eline! Dit is wat Eline over zichzelf wil vertellen:

Hoi creatievelingen,
Ik ben Eline Millenaar en ik ben 15 jaar, een jonge scrapper dus. :) Ik ben al 2 jaar dól op scrappen, het is absoluut m'n grootste hobby. Omdat ik het scrappen mezelf heb aangeleerd, ben ik nog steeds van alles aan het ontdekken! Ik hou ervan om met kleuren, eenvoud, sierlijkheid en 'zonder grenzen' mijn layouts (&minialbums) te creeen. Ik gebruik meestal geen designspullen, omdat ik denk dat je ook met goedkope spulletjes prachtige scrappagina's kan maken. (tip: kijk ook eens bij de Action, Zeeman of Boekenvoordeel).
Mijn blog is mijn uitlaatklep voor al mijn foto's en creatieve uitingen: neem gerust een kijkje.
Love, Eline

En dit zijn onze layouts:

Danielle



Eline

















Kirs
























Mandy

8 comments:

Brigitta said...

volgens mij heb ik al wel een jaar niet meer gescrapt (behalve af en toe een kaartje) eens kijken of ik het op deze manier weer op kan pakken. vind het trouwens wel direkt een moeilijke challenge.

Brigitta

Monique Helfrich said...

Zo gaaf dat dit wel blijft bestaan! Dat is/wordt echt een Hollamds monument! En een heel toepasselijke dare zeg - ik doe mijn best.

En eh... ik vind de "vorige" layout een stuk prettiger lezen; witte achtergrond met zwarte letters. Maar dat ligt waarschijnlijk alleen aan mij omdat mijn ogen alwéér zijn verslechterd de laatste maanden :(

D@nielle said...

Leuk dat jullie weer mee willen doen ! We zijn nog bezig met de LO hoor dat komt goed !

Anonymous said...

Hé super...wel weer de Dutch Dares!
Gaaf hoor en zeker doe ik weer mee ;)
Super leuke dare ook!

Petra said...

Helemaal leuk. Hier moet ik maar eens goed over na gaan denken. En wat een mooie layouts van jullie allemaal!!

Signe said...

we zijn er weer, de cirkel rond? terug naar het oude blog en beginnen met eens schone lei. Ik raakte geinspireerd. Deze layout draait eigenlijk alleen om die ster met krijtbordverf en krijt... Het paard was schoon voordat ik de sterren erop spoot, ook een schone lei dus..
foto`s:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YWRG7ISB-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KENKPJ4G-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-URV3MI7C-D.jpg

saffiertje said...

wat een geweldige layouts! Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens wat moet gaan scrappen! heb een hele doos vol met foto's die nog een"beurtje" moeten krijgen. ben in 2009 meer met mijn andere grote hobby bezig geweest, kleding naaien, ook leuk! maar scrappen blijft toch ook erg leuk!

groetjes miranda

saffiertje said...

wat een geweldige layouts! Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens wat moet gaan scrappen! heb een hele doos vol met foto's die nog een"beurtje" moeten krijgen. ben in 2009 meer met mijn andere grote hobby bezig geweest, kleding naaien, ook leuk! maar scrappen blijft toch ook erg leuk!

groetjes miranda