Wednesday, August 03, 2011

Dutch Dare #81 VAREN!

Het is augustus, de maand waarin we VAST en ZEKER nog heeeel mooi weer gaan krijgen!

In de tussentijd doen we gewoon net of we de miezerbuitjes niet zien ;-)
Bijvoorbeeld door gewoon je scrapvoorraad in te duiken en aan de slag te gaan met onze nieuwe Dutch Dare! De dare van deze maand?

Laat je inspireren door het woord VAREN! En dat hoeft natuurlijk niet persé per boot... luchtVAART is bijvoorbeeld ook prima, wees lekker creatief!

Onze gastdesigner deze maand is Brenda en zij heeft een SCHITTERENDE layout gemaakt, hier komt ‘ie:



Brenda heel erg bedankt voor je mooie bijdrage!

Natuurlijk is het designteam ook aan de slag gegaan met deze dare en dit hebben zij gemaakt:

Astrid



Mandy



Margot



Marsha



Monique



Natasja



Petra


Geïnspireerd geraakt? Laat het ons zien! Door een comment achter te laten met een link naar je creatie, maak je kans om onze nieuwe gastdesigner te worden of de RAK van de maand augustus te winnen! De deadline voor je uitwerking van de dare is 31 augustus.


De RAK die je deze maand kunt winnen zie je hieronder. Een transparant mini-album in de vorm van een vlinder met alfabetstickers van Making Memories, Doodlebug en American Crafts, rub-ons van Basic Grey (thema: baby), stempel van Prima, journaling tags, papiertjes, buttons, chipboard items, hartspeldjes, bloemetjes, lintjes en een klein hartvormig bedeltje met de tekst “Made with love”. De winnaar van deze RAK wordt bekend gemaakt op 21 september! Over twee weken gaat onze nieuwe schets online en maken we de nieuwe gastdesigner en de RAK winnaar van de maand juli bekend...

We wensen jullie nog een paar heerlijke (vakantie)weken en hopelijk veel zon...

Groetjes van het Dutch Dare Team!



16 comments:

Margot said...

wat een geweldige rak en blogpost! schitterende creaties meiden!

Astrid said...

super!!

Monique Liedtke said...

Wat een leuke layouts weer! Brenda bedankt voor je gave bijdrage!!! en die RAK is super zeg!!

Petra said...

Ik ben telkens weer blij als ik een lo maak door een Dare die ik uit mijzelf niet zou hebben gemaakt en dat is nou net waar het met de Dares om gaat toch??!!??
De uitwerkingen zijn weer superinspirerend en de bijdrage van gastdesigner Brenda vind ik schitterend!
Bovendien is de RAK weer om van te kwijlen dus scrappers: nemen jullie de uitdaging aan?

Anonymous said...

super! Ik word altijd erg geinspireerd door deze blog!
En dit is toch wel weer een heel leuk thema!
Doe graag mee (om te winnen) natuurlijk!
http://scrapmetjacomijn.blogspot.com/2011/07/look-at-her-sea-smile.html

Brendaxx said...

Wat een supermooie uitwerkingen allemaal van het DT!! Ik vind het een enorme eer dat ik deze keer gastdesigner mag zijn bij jullie!! Ontzettend bedankt!
Groetjes,Brenda

Margriet Tournier said...

Wauw, wat een mooie layouts allemaal. Jullie hebben er stuk voor stuk werk van gemaakt. De RAK is ook schitterend!

Groetjes,
Margriet

Anonymous said...

tof idee!
Maar ik kan mijn layout hier niet linken. Ik zal hem maar door mailen.
'k heb alvast reclame gemaakt op de blog van onze scrap vereniging
http://www.bloggen.be/scrappy2:
Annick

scrapsylz said...

erg leuke uitdaging weer, voor zoveel verschillende uitleg vatbaar. Mooi werk van het DT!
Hier is mijn inzending:
http://scrapsylz.blogspot.com/2011/08/gone-with-wind.html

Wendy Swenne said...

Wat een gave lootjes zijn er weer gemaakt. En wat een leuke challenge. Ik raak weer wat uit mijn scrapdip en heb al een heel leuke foto in gedachten om met deze challenge aan de gang te gaan.

Nu eerst even mijn prakkie opeten en dan werken. Hopelijk vanavond de energie om te scrappen.

Thanks weer voor de gave challenge!

Groetjes

Wendy

Hanna said...

Super leuke challenge!! Bedankt voor de inspiratie!!!
Bij deze mijn inzending:
http://scrappiekat.blogspot.com

Stampidoe@gmail.com said...

Super leuke challenge dus toen ik het vanavond zag er meteen mee ana de slag gegaan mijn uitwerking vindt je hier
http://stampidoe.blogspot.com/2011/08/lift-bij-cornelie-en-nadine-sketch-van.html

groetjes yvon

Stampidoe@gmail.com said...

Vergeet ik helemaal te zeggen dat het design teaam super mooie creaties ervan heeft gemaakt

groetjes yvon

Conny said...

Natuurlijk doe ik weer graag mee: http://westlandscrapandmore.blogspot.com/2011/08/gondelvaart.html
Wederom bedankt voor de leuke challenge en de prachtige voorbeelden. Groetjes, Conny

Colinda said...

Wat een leuke uitwerkingen en die van Brenda vind ik ook erg mooi. Hierbij mijn invulling:
http://colindascreaties.blogspot.com/2011/08/dutch-dare-81-varen-en-dutch-dare.html

Groetjes Colinda

Wendy Swenne said...

Misschien veel te laat, maar had al een tijd geen zin om te scrappen. Maar vandaag maar eens mezelf met papier omringd en deze layout kwam uit mijn handen. De kleuren zijn wat mooier in het echt, maar het is zo grauw buiten, dat ik de kleuren er niet sprankelender erop krijg.

http://wendyscrappings.blogspot.com/2011/08/varen.html


Groetjes,

Wendy