Wednesday, January 04, 2012

Dutch Dare #86 Wensen voor 2012

We beginnen om al de volgers van het Dutch Dare team het allerbeste te wensen! Een nieuw jaar met nieuwe kansen ligt voor ons. We hebben allemaal onze overdenkingen en wensen voor het nieuwe jaar en dit is ook waar onze nieuwe dare over gaat, onze wensen voor 2012.

Dit afgelopen jaar zijn er enkele veranderingen in ons team geweest, we hebben afscheid genomen van Ellemieke, Johanna, Marsha en hier is het niet bij gebleven helaas neemt ook Natasja afscheid van ons vanwege gezondheid redenen, Natasja we wensen je alle goeds!!

Maar we hebben ook goed nieuws, na dit vertrek zijn we op zoek gegaan naar nieuw bloed, en hebben 3 meiden toegevoegd aan ons team. Dat zijn Cynthia, Judith en Jolanda, breng een bezoekje aan hun blog om ze beter te leren kennen.

En dan nu onze creaties:

Allereerst onze gastdesigner deze maand: Jacomijn,
Haar wens als moeder is een goede gezondheid voor haar kinderen, met als foto een moment om te koesteren.



Ons team:

Astrid: Haar wens heeft te maken met de ontwikkeling van haarzelf.


Cynthia: Haar wens is alle liefde en geluk voor haar kinderen, met schattige foto's van haar kinderen.


Jolanda: Haar wens voor 2012 is een kleurrijk jaar, hiervoor heeft zij een fantastisch kleurige foto gebruikt.


Judith: Haar wens is een nieuwe droomkamer met het behang van PIP.


Mandy: Haar wens is dat in 2012 wereldwijd de focus komt te liggen op eenheid, in plaats van op tegenstellingen.





Margot: Haar wens is nog lang van haar lieve hond te mogen genieten.


Monique: Heeft haar wensen op de laatste dag van haar december daily verwerkt, een mooie afsluiting.


Petra: Zij komt in haar prachtige journaling tot de conclusie dat zij vele grote en kleine wensen heeft, om hoop te kunnen houden voor dit nieuwe jaar.


Ook deze maand stellen we weer een RAK ter beschikking voor de deelnemers aan deze dare en/of schets van deze maand. Deze bestaat uit verschillende papiertjes en embellies uit diverse Studio Calico kits. De winnaar van deze RAK zal bekend worden gemaakt op 1 februari.


En naast de RAK is er ook een kans om onze gastdesigner te worden. Voor deze dare hebben jullie tot 30 januari de tijd, laat een linkje achter in de comments naar je LO of andere scrapcreatie op je blog of in een online gallery.

Er is nog kans om de RAK van vorige maand te winnen door met de schets van vorige maand mee te doen: zie hier. De deadline is 16 januari.



Veel scrapplezier in 2012!
Dutchdare team.

18 comments:

Margot said...

wat een prachtige blogpost met prachtige wensen! mijn complimenten meiden!

de rak zou ik ook graag willen winnen ;)

Monique Liedtke said...

Heel gaaf om alle (heel erg verschillende) creaties op een rij te zien! Jacomijn, hartstikke leuk dat je onze gastdesigner wilt zijn en wat een onwijs leuke layout heb je gemaakt! Judith, Jolanda en Cynthia welkom bij het team! Ik vind jullie echt een aanwinst!
As bedankt voor het schrijven van de blogpost; heel goed gedaan!!

Cynthia van der Wilk said...

Inderdaad heel leuk om ze zo op een rij te zien. Zo verschillend en allemaal kunstwerkjes op zich. Ik sta al te trappelen om aan de volgende uitdaging te werken. Ik heb er zin in.

groetjes,
Cynthia

Anonymous said...

Ik vond het nog best moeilijk, wat te wensen voor 2012. Kids staan voor mij natuurlijk op nr. 1 en aangezien ik nog heel wat foto's had te scrappen kon dit niet uitblijven!
Wat een schitterende RAK is er weer te winnen zeg!
En wat een super DT layouts!

Wendy Swenne said...

Mooie challenge weer. Wilde al zoiets gaan doen voor dit jaar, en dit geeft me het extra zetje om deze week nog lekker hiermee aan de slag te gaan.

En wat een mooie lootjes zijn er gemaakt met hele mooie en zulke wisselende wensen.

Een heel mooi en goed jaar toegewenst voor iedereen.

Groetjes,

Wendy

Jolanda said...

Het zijn prachtige layouts geworden en ook allemaal zo verschillend. Ik vond het erg leuk om met deze opdracht aan de slag te gaan.

Groetjes Jolanda

TimTop Creatief said...

Ik heb hem ook gemaakt en hij staat hier
http://websitemaker.lacabanedesenfantes.com/ ondser het vintage boekje staat hij

Sandra said...

Wauw! Wat een prachtig begin voor het nieuwe jaar! De uitwerkingen zijn echt zo mooi! Cynthia, Judith en Jolanda veel plezier als DT-ers bij dit leuke blog!

Colinda said...

Dat is een leuke uitdaging om het jaar mee te beginnen! Gefeliciteerd Cynthia, Judith en Jolanda met jullie DT-schap en Jacomijn veel plezier als Gast-DT.
Leuke uitwerkingen van iedereen.

Groetjes Colinda

Mandy said...

Wat een mooie wensen allemaal, prachtige uitwerken en we gaan 2012 in met een te gek team!

Unknown said...

Ik lees jullie blog regelmatig en neem me altijd voor om eens mee te doen. Mijn eerste goede voornemen voor 2012!
Hier is mijn LO:
http://drdewilde.blogspot.com/2012/01/mixing-patterned-papers-from-different.html

Hanna said...

Hierbij mijn inzending.
Mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt!
Groetjes van Hanna en Frits de kat

decreatievetafel said...

Ik heb ook een layout gemaakt. Hier staat hij:
http://decreatievetafel-decreatievetafel.blogspot.com/2012/01/dutch-dares-46.html

groetjes Liesbeth

Stampidoe@gmail.com said...

Zo met mijn gewonnen rak heb ik deze lo gemaakt, denk dat jullie de spullen wel herkennen van de foto. Tja heb meerdere wensen, niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen op deze wereld.

Groetjes yvon

Sandra said...
This comment has been removed by the author.
ScrapsEls said...

Leuk onderwerp, en 1 van mijn wensen gekozen. Ik wens vooral een gezond 2012 en veel tijd doorbrengen met de mensen om wie ik geef...maar daarnaast ook het onderwerp van mijn layout.

Dit is mijn layout:
http://scrapsels.com/2012/01/25/i-wish-2/

Colinda said...

Hier is mijn uitwerking te vinden
http://colindascreaties.blogspot.com/2012/01/kijk-eens.html

Groetjes Colinda

Hilde said...

Ook ik heb de mijne klaar!!
Hij is hier te vinden!!
http://scraphilde.blogspot.com/2012/01/dutch-dare-86-wensen.html