Wednesday, September 19, 2012

Schets #55


Hallo allemaal!
Wij willen jullie graag laten weten dat Yvonne van den Berg ons nieuwe designteam lid is geworden. Yvonne is al jaren een bekend fenomeen in de scrapwereld en toen we vroegen hoe zij er tegenover zou staan om ons team te komen versterken zei ze ja en daar zijn we ontzettend blij mee! Kijk maar eens op haar blog om haar geweldige stijl te bewonderen. En natuurlijk kun je je hier al door haar laten inspireren want haar allereerste uitwerking als teamlid vind je in de rij met layouts van het designteam.

Ook mogen we deze maand 2 mensen blij maken:
Rosalien willen we uitnodigen om onze gastdesigner in oktober te zijn en Ingrid verrassen we met een leuke RAK. Van harte gefeliciteerd allebei en via dit emailadres kunnen jullie contact met ons opnemen. 
Verder hopen we dat jullie allemaal het weerbericht hebben gezien… pak maar gauw je scrapspullen en installeer je met je favoriete foto èn papier èn embellishments èn washi tape èn stempels èn inkt èn natuurlijk de nieuwste DUTCH DARES SCHETS om te vergeten dat het de komende dagen gaat regenen en er iets moois van te maken!
Dit is onze allernieuwste schets:
Rita Russello onze gastdesigner uit Italië heeft er een hele leuk uitwerking mee gemaakt! (Thanks Rita for your beautiful and fun layouts!!)


En we laten graag nog meer uitwerkingen zien:
Astrid

Danielle


Cynthia

Mandy

Petra

en "last but not least" Yvonne

Dan is het nu aan jou om te laten zien hoe je de schets gebruikt. Of je er nu een layout, een kaart of een ander project mee maakt, plaats een link bij dit bericht voor 15 oktober en je maakt ook kans op het winnen van een RAK of een plek als gastdesigner in ons team. 

Heel veel scrapplezier gewenst!

12 comments:

Cynthia van der Wilk said...

Yvonne, een hele mooie uitwerking. Leuk dat je ons team komt versterken. Ook de andere layouts zij mooi. Voor iedereen die met deze sketch aan de slag gaat....veel plezier.

groetjes,
Cynthia

Unknown said...

Gaaf hoor mooie voorbeelden en een heerlijke sketch!

Unknown said...

heel mooie sketch, en de voorbeelden zijn ok weer geweldig
groetjes coby

Monique Helfrich said...

Gefeliciteerd Yvonne! En meiden wat een super layouts weer. Ik krijg eerlijk gezegd ook weer zin in scrappen. Ga gelijk mijn kamertje eens opruimen en zien of ik wat met deze sketch kan creëren.
groetjes,
monique

Ingrid said...

Hé wat leuk, ik heb de RAK van Augustus gewonnen! Ben er echt supper blij mee. Zal hem gebruiken bij de challenge van deze maand. Die is ook weer erg leuk!

Sabine said...

Kan ik hier mijn link voor de sketch-challenge plaatsen? Het is de volgende:
http://creatieveknutsels.blogspot.com/2012/09/2-nieuwe-challenges.html

Groetjes Sabine

Else-Marie said...

Hier is de link naar mijn LO! Ik vond het een leuke uitdaging:) Tot de volgende X:)

http://i1264.photobucket.com/albums/jj498/elsjepost/DSC06540.jpg

Liefs Xx Else-Marie

Ingrid said...

Hierbij de link naar mijn uitwerking van de Sketch. Erg leuk. Bedankt!

http://blondtulip.blogspot.nl/2012/10/lo-oeps.html

Petra said...

Dag Else-Marie, omdat ik niet weet hoe ik je op een andere manier complimenten kan geven doe ik het maar even hier: wat een prachtige en sfeervolle LO heb je met de schets gemaakt! Mooie kleuren en een mooie foto. Fijn dat je met ons meedoet!!

ScrapsEls said...

Ik heb ook terug een layout gemaakt: http://scrapsels.com/2012/10/06/memories-of-our-trip/

Was een leuke!

ScrapsEls

Hanna said...

Leuke voorbeelden!
Hierbij mijn inzending:
http://scrappiekat.blogspot.com
Groetjes van Hanna

Anonymous said...

Hallo!

Het lijkt me leuk om mee te doen met Dutch Dares! Bij schets 55 heb ik een LO gemaakt van een zonnige zomerse foto.. Ik hoop dat de link het doet? Ik maak op photobucket namelijk óók mijn debuut =)

http://s1356.beta.photobucket.com/user/Bastiana_van_Heemskerk/library/Dutch%20Dares%20Schets%2055

Groetjes!
Bastiana