Wednesday, August 07, 2013

Dare 105 ~ De zomer in je bol

De zomer in je bol hebben was de afgelopen maand niet zo moeilijk, wat een geweldige zomerweer is het geweest. Je hebt vast al geweldige momenten gefotografeerd waar zand, water, ijs en gekkigheid in voor kwam. De perfecte foto's voor de dare van augustus dus we hopen dat we ze te zien krijgen in je inzendingen voor deze dare !

Voordat we je de layouts laten zien van ons design team en gastdesigner Nathalie willen we Jolanda bedanken voor haar inzet, enthousiasme en mooie layouts die ze de afgelopen 1,5 jaar voor de Dutch Dares heeft gemaakt. Jolanda gaat studeren en zal weinig tijd overhouden om te scrappen, maar gelukkig doet ze een hele creatieve studie !

Onze gastdesigner is deze maand Nathalie en dit is wat ze met de dare heeft gemaakt, een zwembadje in de tuin schreeuwt zomer !



Astrid



Cynthia


Danielle



Mandy


Marsha


 Mirjam


Petra


Yvonne


En natuurlijk zijn jullie nieuwsgierig wat er voor jullie inzit als je meedoet met deze dare ? Nou behalve dat je je geweldige zomermoment(en) hebt vastgelegd, maak je kans om onze gastdesigner te worden of je wint deze RAK vol leuke kraft & vintage goodies ! Plaats een link met de verwijzing naar jou creatie als comment onder dit bericht doe dit wel uiterlijk dinsdag 3 september.


Heel veel scrap plezier met deze dare!

12 comments:

MirjamC said...

Wat een heerlijke zomerse lo's allemaal! Buiten is het nu niet zo zomers, maar stiekem ben ik wel blij dat het regent en wat minder warm is.
De te winnen rak is ook weer geweldig!
Jolanda heel veel succes met je studie!

Cynthia van der Wilk said...

Wat een leuke RAK zeg. Wederom jammer dat ik niet mee mag doen om een kansje te maken op al dit moois. Jolanda, succes met je studie. Ik heb genoten van je voorbeeld layouts.

ScrapsEls said...

Hier alvast mijn deelname:
http://scrapsels.com/2013/08/11/dutch-dares-dare-105/

Els Maria said...

Op vakantie in Nederland in de Beekse Bergen hadden we de zomer helemaal mee :-)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201173212846093&set=o.292600730844254&type=1&theater

Life in Colors said...

Net terug van vakantie in Frankrijk en nu alweer meegedaan met een challenge. Mis het scrappen tijdens de vakantie wel :-). Hier mijn layout met een foto van vorig jaar tijdens de vakantie.

Life in Colors said...

Oeps, vergeet ik de link

http://bearfamilysscraps.blogspot.nl/search/label/dutch%20dares

Sandra said...

Wat een leuke dare met geweldige uitwerkingen! Ook ik ben bezig gegaan met deze dare met dit als resultaat

http://scheepstra.blogspot.nl/2013/08/summer-fun.html

Groetjes Sandra

Dutch Dares Design Team said...

Super zomerse layouts zeg! De zomer van Daniëlle lijkt me zalig relaxt en zeker voor Tim. De items van Yvonne die er op duiden dat ze de zomer in haar bol heeft, zijn heel herkenbaar :) En wat een leuke RAK!

Monique Helfrich said...

De vorige reactie is van mij.... was vergeten weer met mijn eigen account in te loggen nadat ik mijn schetslayout had geplaatst - sorry!

Jolanda said...

Bedankt dames, ik heb met veel plezier aan de dare en sketches gewerkt! Wat een prachtige zomerse layouts zijn er weer gemaakt!

Groetjes Jolanda

Sabine said...

Ik wil graag meedoen met de dare met de volgende LO.
Hier is mijn link:

http://creatieveknutsels.blogspot.com/2013/08/zomerse-lo.html

Anonymous said...

Hallo!!

Op het níppertje wil ik graag meedoen met deze dare. Heerlijk, die zomerfoto's scrappen!
De foto('s) van mijn LO staan op photobucket:
http://s1356.photobucket.com/user/Bastiana_van_Heemskerk/media/Dutch%20Dare%20105/20130901_164958_zps4c3ebbd2.jpg.html?sort=6&o=0

Groetjes!
Bastiana