Wednesday, January 21, 2015

Schets januari #90

En zo zitten we weer tegen het einde van januari 2015 aan en dat betekend dat we een dare voor jullie hebben en dat is natuurlijk de schets van januari!    

Maar voor dat we daar aan gaan beginnen gaan we eerst de winnaars van de maand december bekend maken, de mooie RAK is gewonnen door......Sandra en aan Nicol willen we vragen of zij de maand februari gastdesigner bij ons wil zijn. We willen vragen of jullie allebei contact met ons op willen nemen via dutchdares@gmail.com !

En dan hebben we nog een bericht voor jullie......vanaf volgende maand hebben we er een nieuwe designer bij en dat is .......tatata Martine Rijnbeek! Martine van harte welkom in ons team en we kijken uit naar je prachtige creaties!

Nu gaan we echt aan de schets beginnen die hieronder staat, doe er mee wat je leuk lijkt draai hem, gebruik meerdere foto's enz



we beginnen met de prachtige uitvoering van Johanna en willen haar bedanken voor haar bijdragen van deze maand!



en dan volgen nu de uitvoeringen van het designteam























Heel veel plezier met de schets en mocht je mee willen dingen naar de RAK of een maandje gastdesigner zijn vergeet dan niet een berichtje onder dit bericht te plaatsen met daarin een link naar jou creatie en dat kan tot 4 febr 2015!

.........wij hopen natuurlijk dat we veel layouts kunnen gaan bewonderen!!

11 comments:

Unknown said...

Wat een eer om in februari gastdesigner te mogen zijn. Ik ga een mailtje sturen!!!

Erg leuke layouts zijn er gemaakt nav de sketch!

marlies said...

Wat een prachtige lo's weer... stuk voor stuk leuk om naar te kijken.
Sandra en Nicol gefeliciteerd !

Cynthia van der Wilk said...

Sandra en Nicol, van harte gefeliciteerd.

Viv said...

Sandra en nicol gefeliciteerd! En Martine van harte welkom. Johanna wat een top lay-out!

Monique Helfrich said...

Welkom Martine bij dit leuke team! Sandra en Nicol, gefeliciteerd!!!

Unknown said...

Dank je wel Monique!

Sandra said...

Wat een leuke verrassing! Hartelijk dank.

Wat een mooie lo's zijn er weer gemaakt! Mijn complimenten!

MirjamC said...

winnaars gefeliciteerd! Johanna bedankt voor de erg mooie lo's! en Martine super leuk dat je ons team komt versterken!

Else-Marie Post said...

Leuke uitdaging! Ik heb een lay-out gemaakt maar heb deze in mijn ouderlijk huis laten liggen waar ik de komende twee weken niet ben. Jammer maar volgende keer hoop ik weer mee te doen!

Liinsey said...

Wat een leuke schets!
Ik ben ermee aan de slag gegaan en bij deze mijn inzending!

http://linseyscrapbooking.blogspot.nl/2015/01/m-store.html

Groetjes Linsey

Wendy Swenne said...

Na minstens een jaar (ongeveer) niet meer gescrapt te hebben, ben ik weer eens gaan kijken op jullie blog. En de layout nodigde me erg uit om weer eens mijn papier voorraad te bekijken en ook of ik nog een fotootje had om te scrappen.

Dit is uit mijn handen gekomen. Beetje roestig is het nog wel (moet er weer even inkomen), maar de zin is weer wat meer terug gekomen.

http://wendyscrappings.blogspot.nl/2015/02/weer-eens-een-layout.html


En wat een leuke layouts zijn er gemaakt. Die eerst spreekt me heel erg aan. Zo schattig.

Groetjes,

Wendy