Wednesday, February 18, 2015

schets februari #91

Vandaag hebben wij weer een leuke schets voor jullie!
Maar natuurlijk gaan we eerst de winnaars bekend maken...

Marlies willen wij uitnodigen als onze nieuwe gast designer
En Linsey krijgt de mooie RAK thuis gestuurd!

GEFELICITEERD!
En bedankt voor het meedoen!

Willen jullie contact met ons opnemen?

Dan gaan wij nu over op de schets...



Als eerste de uitwerking van onze gast designer Nicol
Bedankt voor je mooie bijdragen!



















Nu is het jullie beurt....veel plezier met de schets!

Als je kans wilt maken op een leuke RAK of een maand met ons wilt meedraaien...
laat dan voor 16 maart een berichtje met je link achter onder deze post...

wij kijken uit naar jullie creaties!







10 comments:

marlies said...

heee wat super leuk om als gastdesigner mee te mogen doen met jullie... voel me vereerd !

Wat een mooie lo's zijn er gemaakt nav de sketch. Krijg er zin van om te scrappen !

Petra said...

Gaaf meiden en wat een leuke schets om mee te werken! Winnaars: Van harte gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijzen!! Geniet ervan.

Monique Helfrich said...

Super om alle verschillende uitwerkingen weer te zien! Gefeliciteerd Marlies en Linsey! En Nicol wat heb je leuke elementen gebruikt in je layout + superleuke foto. Net of ze zelf een selfie maken :)

Unknown said...

Erg mooie uitwerkingen van de schets zijn er gemaakt, leuk om die verschillen te zien!
Gefeliciteerd Marlies en Linsey.

Unknown said...

Erg mooie uitwerkingen van de schets zijn er gemaakt, leuk om die verschillen te zien!
Gefeliciteerd Marlies en Linsey.

scrapsylz said...

Hij is weer leuk en de voorbeelden zijn verschillend maar allemaal prachtig. Ik doe weer graag mee,mijn uitwerking vind je hier: http://scrapsylz.blogspot.nl/2015/02/detour-in-reykjavik.html

Unknown said...

Sylvia wat een leuke inzending. Reykjavík staat nog op mijn wensenlijstje om te bezoeken.

Laura said...

leuke sketch ik heb hem ook gemaakt.

http://scrappinglaura.blogspot.nl/2015/02/waffel.html

Groetjes Laura

Sandra said...

Leuke uitwerkingen van iedereen! Ik vond het leuk om weer mee te doen. Mijn uitwerking kun je hier vinden:
http://scheepstra.blogspot.nl/2015/03/pasen.html

Alida said...

http://crealida.blogspot.nl/2015/03/favorite.html
op de valreep is hier mijn uitwerking van deze weer oh zo leuke sketch.