Wednesday, January 27, 2010

Schets # 23

........op tv zag ik heel veel sneeuw in het noorden. Klopt dat nog steeds? Hier regent het! Bij de JeugdJournaal zag ik een repotage over schoonschaatsen in Hindeloopen en ja nog steeds op het natuurijs! Hoe is dat mogelijk? Of was dat toch een oude filmpje......iig is dit wel iets nieuws onze 1e sketch op de oude blog, best een uitdaging al zeggen we het zelf :




Uitwerkingen van ons dt :


Danielle




Kirs



Mandy




Maakt het ons extra spannend....hebben we jullie hier een beetje hebben geinspireerd, we zouden het leuk vinden als je ons laat zien wat jij met deze schets maakt ! Laat een link naar je werk achter bij de comments (van je blog, 2 peas of sistv) en wie weet ben jij dan gastdesigner bij de volgende schets!

3 comments:

Monique Helfrich said...

Wel een hele leuke nieuwe uitdaging!
In Noord Holland lag erg veel sneeuw maar sinds gisteren regent het vaak en is het meeste wel weer weg. De natuurijsbaan was hier dinsdagavond nog open maar hoe het er nu is, weet ik niet.

Evi said...

Ik heb ook weer een keertje meegedaan :)

http://evibroekman.blogspot.com/2010/02/dutch-dares.html

Jenneke said...

Hallo meiden,

Ik kom hier regelmatig een kijkje nemen en nu vond ik het hoog tijd om een keer mee te doen!!

Hier is mijn bijdrage:
http://jenneke-justwhoiam.blogspot.com/2010/02/ive-been-creative.html

Groetjes, Jenneke