Wednesday, August 18, 2010

Sketch # 30

Niet iedereen is terug van vakantie, maar voor diegene die al wel weer terug in het ritme van het gewone leven zit hebben we weer een leuke schets, deze is van Margriet




En het design team heeft er weer leuke uitwerkingen van gemaakt

Astrid


Danielle


Mandy


Marsha



Lijkt het jou leuk om een keer om onze gast designer te zijn, laat ons dan graag zien wat je hebt gemaakt met deze schets en wie weet wordt jij uitgekozen als gastdesigner bij de volgende schets! Laat een link naar je werk achter bij de comments (van je blog of 2 peas) of voeg het toe op aan onze gallery op flickr en wie weet ben jij dan gastdesigner bij de volgende schets!

5 comments:

Jenneke said...

Gave schets en prachtige layouts!! Ga echt weer eens proberen mee te doen!

XXXJenneke

Margriet Tournier said...

Dames, wat een prachtige layouts hebben jullie met mijn schets gemaakt!! Ik schaam me diep dat ik er zelf niets mee heb gedaan, maar wat niet is kan nog komen. Wij zijn donderdagavond teruggekomen van vakantie en ik hoop binnenkort weer flink te gaan scrappen!

Heel veel groetjes,
Margriet

Ellemieke said...

Prachtige layouts, meiden! Ook wij genieten nog van onze heerlijke vakantie in Florida, over 2 weken zijn we weer thuis en ga ik weer lekker aan de scrap. Vandeweek al lekker gescrapshopt bij Michaels, The Scrappy Boutique staat nog op mijn lijstje...hopelijk hebben ze al wat nieuwe dingen van de CHA binnen!

Veel groetjes, Ellemieke

Véronique Wanst said...

Hooi!

Ik heb ook een LO gemaakt bij deze sketch! Hij is nu mooi in een diepe lijst ingelijst, want hij is voor mijn ouders. Ze zijn zondag 25 jaar getrouwd, en hebben pas een huis gekocht dat gebouwd is in de jaren 20.. ik heb daarom geprobeerd de jaren 20 stijl een beetje toe te passen, aangezien ze dit ook in hun nieuwe interieur willen gaan doen.. Jullie hebben ook zeer inspirerende LO's gemaakt! Super hoor!

De link:
http://picasaweb.google.nl/radiogogogirlz/Scrapwerk?feat=directlink

Groetjes Veronique

Anonymous said...

Geweldige schets! En prachtige layouts van het Design Team!!Ik hoop weer mee te doen!