Thursday, October 07, 2010

Dutch Dare # 71 Tegelwijsheden!

"Denk niet bij het laatste vel: wie na mij komt die redt het wel." Jaaaren keek je er soms tegenaan. Zo'n spreuk op een tegeltje op het toilet bij oma. Wij lieten ons deze maand inspireren door wijze woorden op Hollandsche Tegeltjes! Doe je mee? Geen idee waar te beginnen (buiten het toilet dan...)? Surf dan even naar hier, of hier, of hier...

Enne, Veronique... we zijn je niet vergeten, je doet met de volgende schets mee (krijg je toegezonden) en de Dutch Dare van November (via email wordt je hiervoor benaderd). En meiden bedankt allemaal voor jullie deelname aan de vorige Dutch Dare, we vonden jullie uitwerkingen te gek! MirjamC, we waren extra onder de indruk van de enorme hoeveelheid werk je je waarschijnlijk had aan het uitknippen van die prachtige stripjes journaling, dus ook jou willen we vragen om mee te doen met de Dutch Dare van November!


Astrid


Ellemieke

Marsha


Laat jouw wijze woorden zien en zet een link onder de comments waar we jouw creatie geïnspireerd door DD #71 kunnen bewonderen of voeg het toe op aan onze gallery op flickr! Wil je meedoen met deze Dutch Dare dan is de deadline hiervoor maandag 1 november. Uit de creaties kiezen we één layout of project en de maker ervan nodigen we uit als gastdesigner voor de Dutch Dare van December!

3 comments:

Petra said...

Leuk idee meiden. En helemaal terecht dat jullie Mirjam hebben gevraagd als gastdesigner want wat had ze een gave lo gemaakt!
Ik heb hard gelachen om de wijsheid van Ellemieke; die ga ik zeker onthouden ;) en wat een leuke uitwerkingen!

Krista's Design said...

wat zijn ze gaaf zeg!
Kwam deze site ergens tegen en ik denk dat ik eens mee ga doen... heb nog zoveel foto's liggen!
Liefs,
Krista

MirjamC said...

beetje late reactie...maar wat gaaf dat ik gastdesigner bij jullie mag zijn! bedankt:)