Wednesday, September 17, 2014

september schets #86

En dan is het al weer tijd voor de volgende dare, een nieuwe schets voor jullie om je op uit te leven.

Maar eerst de winnaars van deze maan,d onze gastdesigner voor de maand oktober: Maja en de RAK van de maand juli gaat naar Liinsy. Nemen jullie contact met ons op?

En dit is hem de schets:

made by Astrid



De eerste layout is van Laura onze gastdesigner, dank je wel voor het meespelen!

Astrid

Cynthia

Mirjam

Monique

Petra

Vivian

Yvonne


Veel plezier met de schets en zet een link naar jouw creatie (LO, kaart, minialbum of iets anders) in de comments vóór dinsdag 14 oktober! Wie weet win jij dan deze RAK of kiezen we je uit als gastdesigner voor de maand november!


 Have fun!

9 comments:

Petra said...

Gefeliciteerd Maja en Liinsey met jullie welverdiende prijzen! Leuk om weer zo'n rij inspiratie onder elkaar te zien staan.

Viv said...

Ziet er weer goed uit, dames! Maja en liinsey gefeliciteerd :)

Else-Marie Post said...

Wat een leuke sketch! Ben er meteen mee aan de slag gegaan afgelopen weekend. Mijn uitwerking: http://www.pinterest.com/pin/346003183845413251/

Liefs Else-Marie

Unknown said...

Oooh, ik ben net terug van vakantie en zie nu pas dat ik één van de winnaars ben. Leuk!!! Liinsy ook gefeliciteerd!

Ria said...

Wat een leuke sketch, ik zag hem gisterochtend en ben er 's avonds gelijk voor gaan zitten. Hier mijn versie van de sketch! http://handmadebysofietje.blogspot.nl/2014/09/dutch-dare-challenge.html

Monique Helfrich said...

Wat een prachtige uitwerkingen weer!

Marlieke said...

Wat een gave sketch. Hoop dat ik tijd kan vinden weer eens wat te maken en dan wil ik hier zeker mee aan de slag. Mooie voorbeelden ook van het DT!

bruidsfotograaf said...

gefeliciteerd met jullie welverdiende prijs

bruidsfotograaf said...

gefeliciteerd met jullie welverdiende prijs