Wednesday, November 24, 2010

Sketch # 33

Het was weer tijd voor een nieuwe sketch en Marsha had weer een leuke voor ons in petto.




En wat hebben we weer leuke uitwerkingen voor jullie, geniet ervan en laat je inspireren !

Astrid


Danielle



Ellemieke



Mandy



Marsha



Lijkt het jou leuk om een keer om onze gast designer te zijn, laat ons dan graag zien wat je hebt gemaakt met deze schets en wie weet wordt jij uitgekozen als gastdesigner bij de volgende schets! Laat een link naar je werk achter bij de comments (van je blog of 2 peas) of voeg het toe op aan onze gallery op flickr en wie weet ben jij dan gastdesigner bij de volgende schets!

8 comments:

marsha. said...

Leuk, leuk, leuk! We hebben allemaal best vastgehouden aan de schets, met de drie foto's en de ronde embelishments (of cirkels in het papier)!

@Danielle: ik was heel benieuwd naar je uitwerking omdat ik wist dat 't een liggende A4 zou moeten worden. Leuk!

D@nielle said...

LOL ja op de een of andere manier werkt A4 lekkerder voor mij dan 30x30 als ik het sneller af wil hebben want je weet ik ben langzaam ;) Nu ik het zo op de foto zie denk ik dat ik links ergens een vraagteken ga doen (ipv de rondjes), op de foto & na een paar dagen kan ik dat altijd beter zien, lo's moeten echt bij mij groeien .....

Astrid said...

Mooie uitwerkingen meiden! Het was trouwens een leuke schets om mee te werken Marsha!

Ellemieke said...

Mooie uitwerkingen, meiden! Inderdaad leuk om te zien dat iedereen zich aan de schets heeft gehouden. Ik heb hem echt simpel gehouden, om de aandacht op de foto's te houden.

Margriet Tournier said...

Wat zijn ze allemaal weer leuk! Gave schets ook Marsha.

Groetjes,
Margriet

Karen Williams said...

Mijn is hier

http://icouldbescrapbookinginstead.blogspot.com/2010/11/mixed-bag.html

Mirjam said...

Hoi allemaal,

Ik vond de schets super, bedankt Marsha. Hij staat op mijn blog.
http://simplydutch.blogspot.com/

Groetjes,
Mirjam

Gpp Training said...

Great readding this