Wednesday, September 07, 2011

Dutch Dare #82: Jeans

September is al weer enkele dagen oud, tijd voor de nieuwe uitdaging! Het is weer echt spijkerbroekenweer, regen, wind en koud! Jeans is deze maand onze inspiratiebron. Het materiaal maar ook de kleding spelen de hoofdrol in onze lo's!

Onze gastdesigner is deze maand Colinda:


Heel erg bedankt voor je bijdrage Colinda!

En het desingteam maakte dit:

Astrid:


Danielle:




Mandy:


Margot:


Marsha:


Monique:


Natasja:


Petra:


Geïnspireerd geraakt? Ga aan de slag! Door een berichtje achter te laten met een link naar je creatie maak je kans om onze nieuwe gastdesigner te worden of de RAK van de maand september te winnen! De deadline voor je uitwerking van de dare is 30 september.


De RAK die je deze maand kunt winnen zie je hieronder. Het bevat onder andere letterstickers, stempels, centimeter-tape, een aantal transparanten, labels en nog veel meer! De winnaar van deze RAK wordt bekend gemaakt op 19 oktober!

Groeten van het Dutch Dares - team!!!

7 comments:

Brendaxx said...

Wat een leuke uitdaging weer! En wat hebben jullie weer mooie dingen gemaakt ter inspiratie!!Super!

Petra said...

Zo gaaf om 1 woordje: jeans als uitgangspunt te nemen en zoveel leuke uitwerkingen te zien. Natasja's mini vind ik geniaal, Monique's layout is allesbehalve just casual om naar te kijken want ieder detail is bijzonder, Marsha moet ik eens vragen of haar creatie ook te koop is ;), Margot is weer de kampioen met naald en draad details (en wat een mooi papier), Mandy's lo is zo herkenbaar dat ik daar heel hard om moet lachen (sorry), de lo van Astrid springt zoals altijd meteen in het oog (zeker met een stuk jeans als achtergrond voor de foto) en last but not least geniet ik van de lo en journaling van onze gastdesigner Colinda: heerlijk herkenbaar!
Super gedaan meiden en hopelijk volgen er nog veel meer JEANS layouts!

Margot said...

nooit gedacht dat 'jeans' tot zoveel inspiratie zou leiden! heel gaaf meiden!

Colinda said...

haha, ik denk dat Petra alles heeft gezegd. Ik moest ook lachen om de LO van Mandy omdat die zo herkenbaar is, dat zou hier ook zomaar kunnen gebeuren. De rest is ook super.

Groetjes Colinda

Anonymous said...

Ik ben het helemaal eens met Margot, ik werd ook volledig geinspireerd door dit thema!
Ik heb in de lappenbak van mn schoonmoeder gesnuffeld en die heb ik gebruikt in de achtergrond van mn layout!
Bij deze mijn bijdrage:
http://scrapmetjacomijn.blogspot.com/2011/09/someone-like-yoooouuuuu.html

Groetjes Jacomijn

Monique Liedtke said...

Super leuke creaties meiden!!! en zo goed als Petra het kan zeggen kan ik toch niet, maar ik ben het helemaal met haar eens! enne, Peet jouw layout is ook weer een plaatje!!!

Françoise said...

Erg leuk deze dare en erg leuke creaties!

Graag nodig ik jullie uit ook een kijkje te nemen bij D E N A M E. Een online gallery waar ook jeans/denim het uitgangspunt is. Alle designs hier hebben een denimtwist. Zie www.dename.nl ter inspiratie!

Vind je het leuk om je jeans-creatie met ons te delen? Dat kan door h'm te posten op onze community-pagina: www.facebook.com/DENAMEroomfordenim

Zeker even doen!