Wednesday, September 21, 2011

Schets #43

Alweer halverwege de maand, dus tijd voor een schets!


Maar ook tijd voor de winnaars van de maand Augustus!!!

Onze gastdesigner voor de hele maand oktober is.... Jenneke!
Jenneke, wil je contact met ons opnemen, zodat we je de Dutch Dare en de schets voor de maand oktober kunnen emailen?

De winnaar van de rak van augustus is.....Wendy!
Wendy, wil je contact met ons opnemen zodat we de rak naar je op kunnen sturen? Alvast heel veel plezier met de spulletjes!

En dan nu tijd voor de uitwerkingen van de schets, allereerst de superleuke lo van onze gastdesigner Colinda! Bedankt voor je inzet deze maand Colinda.


Het Dutch Dares team is ook aan de slag gegaan met deze schets:

Een zonnige lo van Astrid:


Een pagina voor een mini album van Danielle:



Een halve en op z'n kop gedraaide lo van Margot:


Een hele stoere lo van Monique:


Aapjes kijken van Natasja:


Een lo met een verhaal van Petra:


Wil je kans maken op een maandje gastdesignerschap of op de rak van september (zie vorige post)? Doe dan mee met deze schets en wie weet......:) De winnaars worden bekend gemaakt op 19 oktober!

Groeten van het Dutch Dares - team!!!

13 comments:

Wendy Swenne said...

Wat een gave sketch weer zeg. En de uitwerkingen zijn ook weer zo leuk gemaakt.

En dan blijk ik ook nog eens de RAK gewonnen te hebben! ZO gaaf! Mijn dag kan niet meer stuk :D

Liefs,

Wendy

marsha. said...

Top post Margot! En Colinda, ook deze lay-out is helemaal leuk! Bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn!

Margot said...

gefeliciteerd jenneke en wendy!

Jenneke said...

Wat een leuke layouts weer, zeg!! Helemaal super!
En bedankt dat ik jullie GDT voor Oktober mag zijn! Verheug me er op!

XXXJenneke

Monique Liedtke said...

Wat een hartstikke leuke creaties weer! Bedankt Colinda dat je onze gast designer wilde zijn!! en Wendy gefeliciteerd met je RAK! Petra, je schets is helemaal geweldig!! Margot bedankt voor de blogpost, hij is perfect!! en Jenneke wat leuk dat je onze volgende gast designer wilt zijn!!
xoxo Monique

Colinda said...

Bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn, ik vond het hartstikke leuk. Ik ben benieuwd naar de uitdagingen van oktober!

Groetjes Colinda

Ingrid said...

Wat een gave sketch!! Ik heb er een leuke LO van gemaakt, maar weet niet goed hoe ik deze kan inzenden... Moet ik hier in de comments een link plaatsen of werkt het anders?

Sorry voor de vragen maar ik zie even niet hoe het werkt...

Groet,
Ingrid

Unknown said...

Wat een leuke sketch, ik heb er het weekend meteen iets mee gedaan. Te vinden op mijn blog http://leukedingenvaningen.blogspot.com/2011/09/echten-en-acht.html

Ingrid said...

Ik geloof dat ik dus gewoon de link hier moet zetten... Dit is mijn uitwerking: http://blondtulip.blogspot.com/2011/09/lo-mauritius.html

Hoop dat jullie hem leuk vinden!

linda said...

weer een leuke uitdaging. Ga er vast iets mee doen.
Groeten van Linda.

Anonymous said...

Hoi Hoi,
Ook ik wil graag mee doen aan de sketch #43
Bij deze mijn bijdrage:
http://scrapmetjacomijn.blogspot.com/2011/10/hiep-hiep-hoera-3-jaar.html
Groetjes Jacomijn

Hanna said...

Bedankt voor de leuke schets!
Hierbij mijn inzending: http://scrappiekat.blogspot.com
Groetjes, Hanna

linda said...

Dit is mijn uitwerking van de schets.
Ik vond het weer leuk om te doen.
www.lindashobby.blogspot.com

De dames die de vorige keer hebben gewonnen nog van harte. Geweldig toch.
Groeten van Linda