Wednesday, January 05, 2011

Dutch Dare # 74 ~ Een klein woordje

Allereerst willen we al onze volgers & deelnemer een gelukkig nieuwjaar wensen, dat het maar een gelukkig, gezond & creatief jaar voor jullie & ons mag zijn !

Om het jaar goed te starten hebben we wat leuke verassingen voor jullie ...

Het is jullie vast al opgevallen, we hebben de blog wat gepimpt & daarbij horen ook leuke blinkies voor ons design team maar ook voor jullie, ja kijk maar naar rechts, net boven de nieuwsbriefinschrijving daar staat een blinkie speciaal voor jou ! We zouden het leuk vinden als je de blinkie op je blog zet en als bedankje maak je kans op een guest design team spot in maart. Dus laat ons weten als je de blinkie heb gebruikt, meld het hier dan maak je hier kans op...

We hebben er nog een leuke designer bij en dat maakt ons team compleet met 10 leden !!
Monique is onze laatste aanwinst en ze heeft een leuke stijl die helemaal bij ons past.

Onze dare past helemaal bij nieuwe voornemens, plannen of woorden die iedereen wel heeft voor dat jaar. Ali Edwards start elke jaar met het kiezen van een nieuw woord waar ze in dat jaar aandacht aan wil besteden, aan wil werken en naar wil leven. Dit vinden wij als scrappers natuurlijk een leuk idee (de meesten van ons volgen haar al jaren), doen vaak mee met haar projecten en zo ook met dit project; one little word. Ieder dt lid heeft haar woord gekozen voor dit jaar en die delen we met jullie, deel je die van jou ook ?

Astrid



Danielle



Johanneke



Margot



Marsha



Mandy



Monique



Natasja



Petra



Scrap iets over jouw woord en en zet een link onder de comments waar we jouw creatie geïnspireerd door DD #74 kunnen bewonderen of voeg het toe op aan onze gallery op flickr!
Wil je meedoen met deze Dutch Dare dan is de deadline hiervoor maandag 31 januari. Uit de creaties kiezen we één layout of project en de maker ervan nodigen we uit als gastdesigner voor de Dutch Dare van April !



13 comments:

Monique Liedtke said...

Wat een gave projecten weer!!! Hartstikke leuk om te zien hoe iedereen z'n eigen draai aan de dare heeft gegeven!
En bedankt voor het hartelijke welkom! Ik vind het erg leuk om erbij te horen!!

Astrid said...

Leuk!!

Angelique said...

Allen een gezond 2011!
De pimp vind ik zeer geslaagd en de layouts met de woorden een mooie start! Mijn woord + verhaal heb ik maar een foto nog niet...

Margriet Tournier said...

Wat is het blog mooi geworden! Geweldige foto! En wat een mooie layouts zijn er weer gemaakt. Jullie zijn het jaar goed begonnen. Ik zou zeggen; ga zo door!


Groetjes,
Margriet

marsha. said...

Supergaaf dames! Helemaal om het nu allemaal zo onder elkaar te zien :-D. En dit is nog maar de eerste post van het jaar... Dat belooft wat voor de rest van 2011!!!

Margot said...

ziet er goed uit meiden! die van Petra is mijn favoriet!

Johanna said...

Allemaal zo verschillend, helemaal leuk!!

Mandy said...

Mooi meiden!
Maak er een schitterend 2011 van!

Marit said...

Ik begin het nieuwe jaar goed: met mijn woord - een pagina en blogpost erover én meedoen met Dutch Dares! Mijn pagina staat hier op mijn blog. Gelukkig nieuwjaar dames!

Mieke said...

Geweldig meiden, wat een inspiratie! Monique is een super aanwinst!

Petra said...

Super om al die mooie uitwerkingen te zien en de kracht van 1 klein woordje!

Evi said...

Ziet er allemaal weer prachtig uit!
Danielle, ik blijf dat zo'n leuke foto van jou vinden :)

Monique Helfrich said...

Wat ziet het blog er lekker hollands uit en wat super om al jullie OLW uitwerkingen te zien! Geweldige inspiratie!